2010. máj. 30.

CSODA


A vasárnapok máskor is hoztak már, sajnos csak időlegesen javulást egészségi állapotomban. A mai nap is ilyen csodahozónak számító vasárnap. Majd holnap reggel bizonyosodok meg arról, hogy mint már oly sokszor, most is valami ismeretlen erő, vagy nem tudom micsoda játszik-e velem, vagy valójában pozitív változás előtt állok.
Már igazán rám férne a javulás, mert már három éve, folyamatosan csak a hanyatlásomat tapasztalom meg. Nem vagyok ugyan babonás, de most bennem van a majré, hogy örömömben elkiabáltam a szerencsémet. Arra alapozom bátorságomat, amiért ilyen nagyra mertem nyitni számat, hogy betegségem majd az összes tünetében, minőségi változást tapasztaltam meg. Ha még holnap is fent fog állani ez a csodás állapot, ki kell nyomoznom, hogy mi az oka neki. Csütörtöktől négyféle újabb szert szedek, amiből csak egy, amit orvostól kaptam a többi három úgynevezett gyógyszernek nem számító gyógyhatású készítmény. Ezek valamelyike, vagy együttes hatásuknak köszönhető a változás? A szabadon vásárolható szereket az interneten történt kutakodásaim alapján választottam. Ha kiderül, hogy a népi gyógyászati anyagok miatt történt meg ez a csoda, azt itt nem fogom szó nélkül hagyni. Meg a kezelőorvosomnál sem.

(Most hétfő hajnal van. Úgy néz ki, eddig  nem kiabáltam el előre semmit.)

2 megjegyzés:

  1. Igazán örülök kedves barátom, igazán!

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök! A népi gyógyászatot pedig bizony nem kell, és nem is szabad lebecsülni! Bízzunk a tartósságban!

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10