2010. máj. 12.

AUSZTRIAI KERÉKPÁRTÚRÁK 2005-2007 4. rész

Weboldalomról vettem kölcsön.

2006. 07.04 kedd, Frauenkirchen

Dani alszik a sátorban, mert kifárasztotta a korai négy órás felkelés, és a tekerés. Én is fáradt vagyok, még az írás is nehezemre esik, aminek a szokatlan toll is lehet az oka?

Lehet, hogy elsiettem a kijövetelt, mert még nincs vége az iskolának Salzburgtól nyugatra. A Papi szerint ez az oka a gyér vendégseregnek.
Én szerintem a foci vb is az okok között keresendő. Az a tervem, hogy 07.10-én, jövő héten hétfőn megyek le Villachba, Gabihoz. Itt elvileg 14-én befejeződik az iskola, és maradok 22-én szombatig.

Nem tudom mi lesz Danival az éjjel, hisz cefetül alszik, nincs szívem felkelteni. Pedig kellene, hisz fürödnie is kell.

A Papinak hoztak egy teknősbékát, ami nem akart „üzemelni”, csak miután a medencébe mártották, és vártak vele tíz percet. Akkor aztán rohamtempóban igyekezett a mély víz felé, a Papinak alig volt ideje kikapni a vízből.

Esznek a szúnyogok, másznak a lábamon a hangyák, rém kellemetlen helyzet. Villach környékén nincs sehol sem szúnyog, ott súlyos anyagi érdek fűződik a turisták első osztályú komfortjához.

Van változás a kempingben: a vár tovább épült, már tető alatt van. A tó körüli sétány már teljesen kész. Az indián sátornál eltűnt a kút melletti földsánc. A lőtér melletti részen megemelték a zajvédő földgát koronamagasságát vagy két, három méterrel. Itt minden vasárnap, kora reggeltől napnyugtáig puffogtatnak a békés frauenkircheni lövész polgárok a kemping vendégek „őszinte” örömére. Új sövény van a régi helyett, a strandtó a várig. A régi bozótost markológéppel egyszerűen kitépték a talajból és tujákat telepítettek helyette.

Fel kell keltenem fiamat.

2006. 07.05 szerda, Frauenkirchen 17.00

Nem sikerült felkeltenem  Danit, kb. 14 órát aludt át. Ennek ellenére az alvókájával nincs semmi baj, mert amikor e sorokat írom, ismét alszik.

A mai nap kissé döcögősen indult, annak ellenére, hogy ma volt Ausztriában a második éjszakám, amikor prímán aludtam. Lehetséges oka, hogy az új hálózsákom nagyobb méretű, mint az eddigiek, kényelmesebben elférek benne. Teljesen el tudok benne bújni, jó meleg.

2006. 07.06 csütörtök, Frauenkirchen

A tegnapi naphoz tartozik, hogy sikerült kárt okoznom. Hanyatt akartam esni és a csepegtető öntöző slagját eltörtem. Később megjavítottam, beletoldottam egy toll darabkáját, és pillanatragasztóval rögzítettem. Ha kimegyek 2007-ben, meg fogom nézni, mennyire vált be a javítás. (Bevált)

A mai nap mozgalmasra sikeredett Dani elutazása miatt. Reggel Mosonmagyaróvárig tekertünk, majd vonattal mentünk Győrig, ahonnét Dani továbbutazott Veszprémen át Csajágig. Én Petöházától tekertem a kempingig, és visszaérkeztem15.20-ra.

Hiányzik a Dani rettenetesen. Az Ő gumimatracán elaludtam 5-ig. Összerakodtam és 6-8-ig munka. Vacsorára leves, majd telefon haza, ahol minden rendben, a Dani hazaérkezett gond nélkül.

Megyek fürödni, aztán szundi.

2006. 07.07 péntek, Frauenkirchen

A következőt okoskodtam ki, ha itt hagyhatom a felállított sátramat, akkor szombaton megyek, és kedden jövök vissza. Előkerült az Öreg, minden rendben itt hagyhatom a cuccomat, mehetek haza pár napra.

2006. 07.08 szombat, Füle

Hazajöttem vonattal Mosonmagyaróvártól Csajágig. Fülén, amikor a mamánál befordultam a hidra, Mucikám a diófa alatt ült és zöldbabot szelt. Hát igencsak meglepődött jövetelemen.

Úgy döntöttem, hogy csak csütörtökön megyek vissza, mert eltörött a szandálom talpa, és újat akarok venni szerdán, a fehérvári piacon. (Végül is nem vettem, megragasztottam pillanatragasztóval.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10