2010. máj. 14.

AUSZTRIAI KERÉKPÁRTÚRÁK 2005-2007 6. rész

Weboldalomról vettem kölcsön.


40-2006/A/3
2006. 08.10, csütörtök Mentl 08.00

Ismét itt vagyok Mentliben, ahol minden vizes, hol esik az eső, hol meg nem. Reggelit kéne készíteni, de majd később, mert most nincs kedvem.

A tegnapi napról: az évek tapasztalatai alapján elmondhatom, hogy mindegyik kiutazásomnál történt valami gikszer, ez így volt most is.
A fülei vonaton az ajtó, a szombathelyi vonaton a WC volt rossz, valamint a kalauz bezárta a biciklis szakasz ajtaját, az előtérben kellett elhelyezni a kerékpárt. Wiener Neustadtban a számítógép hibája miatt megint nem adtak jegyet a bicajomnak a pakli kocsiba. A valóságban akár táncolni is lehetett volna, mert totál üres volt. Egyébként könnyedén lezajlott az utazás, csak az a baleset rontotta el, hogy a fejemet iszonyatos módon bevágtam a kúpé csomagtartójára szerelt olvasólámpában. Valamint rájöttem, hogy odahaza felejtettem a fejlámpámat, amire nagy szükségem lett volna a sátorépítésnél, mivel itt a hegyek között korán sötétedik. Este 10-re végeztem a berendezkedéssel, és az egész napos utazástól úgy elfáradtam, hogy ülve, csukott szemmel mostam fogat. Ismét fájdalmat érzek a bal könyökömben, és a jobb vállamban, amit Flector kenőccsel kezelek, nem sok eredménnyel.

Elállt az eső, tudok teát készíteni, legalább mozgástól egy kissé felmelegszem, mert hideg van kint is, bent is.

11.00 Megtörtént a reggeli a sátorban, mert a széket nem lehet használni. Az oka igencsak orrba vágó, mert a régi disznóólban, ahol távolétem alatt volt elraktározva, annyira átvette a maradék büdösséget, hogy ha ráülnék, a ruhám is bevenné a disznók szagát. Még szerencse, hogy az utánfutóm majdhogynem légmentesen zár, így a szagok kint maradtak.

Sátorfogságra vagyok ítéltetve, mert most is esik az eső, lehet, hogy nem is tudok ma kimozdulni. De lehet, hogy holnap sem.

2006. 08.11, péntek Mentl 08.20

A tegnapi napról: volt annyira kegyes hozzám az ég, hogy délutánra elállt az eső. A délelőtti szunyókálásom miatt csak kissé késve tudtam elmenni a városba zseblámpát, és ennivalót venni. 16.20-ra értem vissza, mert vettem grill csirkét is.

Lehet, hogy a szívem rendetlenkedik, de az is lehet, hogy izomfájdalmam van a hátamban, mert szurkál valami a bal lapockám alatt.

A változatosság kedvéért ismét eseget az eső, nem nagyon, de azért annyira, hogy ne lehessen a ma se tenni semmit. Emiatt lehetséges, hogy a mai nap is itt fog teljes egészében eltelni Mentlben. Az is igaz, hogy semmi fontos dolgom nincs a városban, csak az északi Hofert, és a Lidlt nézném meg, azok létét tegnap fedeztem fel. A kempinghez ezek a beszerzési helyek esnek legközelebbre.

19.40 A mai nap történéseit nagyban az időjárás irányította. Délelőtt esett, így volt reggeli utáni szunyókálás. Később az idő kezdett jóra fordulni, hogy tudtam mosni, és a napra teregethetni. Délután elmentem az északi Hoferba, és Lidl-be, ahol sajna, pénzt kellett költenem. Olcsón, potom 9,90 €-ért vettem digitális tolómérőt, így nem kell a Daninak helyettem megnézni, hogy a tolómérő mennyit mutat. A Lidl-be olyan széket találtam leárazva, amelyet mindig is akartam magamnak. Most a sátramban benne ülők, végre valami támasztja hátamat.

A Berghofi túrám jobban is sikerülhetett volna, ha az örök ellenség az időjárás közbe nem szólt volna. Vissza kellett jönnöm hétkor, mert az eső el kezdet esegetni, és a ruháim kint száradtak a kötélen. Később még jobban ráeredt.

Apropó: ma ismét grill csirkét ettem, kiegészítve sült krumplival. Délelőtt a Hoferben vettem paradicsomos halat, amely doboza az oldaltáskában nem tudni, hogy mi okból de kinyílott, és tartalmának egy része belefojt. Kitakarítottam ugyan amennyire csak tudtam, de félő, hogy szaga maradandó lesz.

2006. 08.12, szombat Mentl 08.00

A tegnapi paradicsomos halat, már ami maradt belőle, azt ma ettem meg reggelire.

Lehangoló a helyzetem, mert az a fránya eső ismét esik, és hideg is van, a levegő hőmérséklete 13°C. Abban bízom, hogy majd csak javul az idő.

Grill csirkét nem eszek mostanában, mert a pocakom nem akar kisebb lenni.

Ma valószínűsíthető a tea nélküli reggeli, mert egyre jobban esik, nem szakad ugyan, de az is előfordulhat.

A kempingek igencsak foghíjasak, menekül a nép, mint tavaly augusztusban. Figyelem a „légi taxit”, a tandem ejtőernyősöket, mert ha látok szállni egyet is, akkor biztos meg fog javulni az idő.

Nem sok magyarral lehet találkozni a kempingekben, de a vasútállomáson annál többet. Elég kétes alakok, pucolok tőlük minél messzebbre. Tavaly bent a városban láttam hasonló alakokat, sőt St. Pöltenben is.

14.00 Reggel nyolctól ülők, fekszem a sátorban az eső miatt. Nem mentem sehová sem, mégis történtek említésre méltó dolgok. A tegnap vásárolt széket most vágtam ki a sátorból, mert nem bírta a súlyomat, és összecsuklott alattam. Még szerencse, hogy „csak” 5 € volt az ára. A csőszerkezet nagyon vékony, kb. 1 mm falvastagsága miatt elnyírta a csőszegecs.

El kellene mennem telefonálni, de most ez abszolút lehetetlen. Biztos a Mucikám halálra aggódhatja magát, mert délelőtt szoktam telefonálni, és biztosan nagyon várja már a hívást. A kenyerem is fogytán van, és szombat lévén illene elmennem a Hoferbe utánpótlásért. Várom, hogy jobbra forduljon az idő, mert már nagyon unom a sátorfogságot. De csak egyre szakad.

16.15 Szerencsére van annyi pénz a mobilon, roamingolni lehet vele, így küldtem egy SMS-t Adélkának, és a vonalasról rögtön felhívott a Mucikám. Így tehát tudtam vele beszélni, és Ő is megnyugodhatott.

Egy kicsi esőszünetben, 15 órakor el tudtam menni a berghofi Sparba kaját venni. Mivel a kempingezőkből élnek igen szemét dolognak tartom, hogy magasabb árakkal alkalmaznak, mint a többi Spar áruház.

Az időjárásról olyan tájékoztatást kaptam a Mucikámtól, hogy a rossz idő valószínű marad jövő hét szerdáig, így kénytelen leszek a vonat miatt a maradék időt kibekelni, mert csak 21-én mehetek haza.

19.15 A hőmérő higanyszála ugyanannyit mutat, mint reggel, azaz 13°C -t.

Vacsora fél liter tej plusz két diós tekercs. Megpróbálok elaludni, de nem bízom abban, hogy jól is fogok aludni, hisz egész nap döglöttem, nem volt mibe elfáradnom.

2006. 08.13,vasárnap Mentl 09.00

Reggel hatkor a hőmérséklet 11°C volt, ami igencsak hidegnek számít. Tegnap este már olyan hideg volt, hogy nem volt merszem kibújni a hálózsák finom melege alól, így nyitva maradt éjszakára a sátram, csak a szúnyogháló volt behúzva. Úgyhogy az esti fürdés elmaradt, de ez most nem lényeges, mert az egész nap a sátorban nyomorogtam, nem volt miben elkoszosodnom. Így hát biztosan 11°C-ban aludtam. Az eső egész éjjel változó erősséggel eset. Reggel hat körül ugyan elállt, de úgy néz ki a felhőkép, hogy bármelyik pillanatban újból eleredhet, rendkívül bizonytalan a helyzet, elmenetelt tervezni lehetetlen. Valószínű, hogy a mai napot itt töltöm Mentliben, hisz odakint minden csupa víz, ahhoz hogy elindulhassak, fel kellene száradnia, és ahhoz nap kell.

A harmadik éve járok ide, de csak most voltam először az a büfé-étteremben. Annyira gyehenna az idő, hogy megkértem a Gabit, engedje meg, hogy a rossz időjárásra tekintettel, hadd ücsörögjek itt a jó melegben. Meg tudom támasztani a derekamat, ami a sátorban nem lehetséges, ott csak derékfájást lehet szerezni.

Illő volt három nap után megnézni a tavat is hisz, a sátramtól kb. 100 méterre van csak. A felhők úgy 200 m-re úsznak el felettem, jelenleg 15°C van, itt-ott szakadozik a felhőzet, néhol látni már az eget. A szemközti hegyeknek nekiütköznek a felhők, és ott komoly ködfüggöny képződik belőlük.

Úgy látom, Gabi családjából mindenkinek van munkája a kempingben. Gabi a főnök, a család többi tagja a beosztott. Bár férjét még nem láttam, lehet, hogy nincs is neki, de a két gyerek biztos az övé. Apja mindenes, anyja a reggelit rendezi a penzió vendégek részére. A gyerekek besegítenek rendezvény esetén. Kis létszámú személyzetük van csak, hisz a kemping, és a panzió sem nagy. Három takarítónőjük van, kik váltásban dolgoznak, a büfében láttam egy fiatal csajt dolgozni, és a parkot két stramm fiatalember rendezi.

Este megcsörgettem mobilon Macit, aki visszahívott. A 11 másodperc beszélgetés nekem kb. 300 Ft-ba került. Úgyhogy a mobiltelefont csak életjel adására használhatom, kapcsolattartásra ott van a kártyás telefon.

Bár most nem esik, nem merek elindulni, muszáj várnom arra, hogy javuljon az idő.

2006. 08.14, hétfő Mentl 07.00

A tegnapi napról: az időjárás szerencsésen alakult, kiderült és másnap reggeléig nem is esett. Összeszedtem minden bátorságomat, mármint az időjárás bizonytalansága ellenére letekertem Faaker see-hez. A tegnapi ebédem ismét grill csirke volt, amit szerencsére meg tudok enni akár minden nap is, olcsó a helyi viszonyokhoz mérten, és egészséges.

St. Nicolasban a kukorica szára a tavalyinak a fele, itt is látszik a száraz időjárás hatása. Itt mindig hatalmas vagy három méteres magasságra is megnőtt a kukorica szára a sok eső következtében. A Dráva partján iszonyúan hatalmas gépekkel valószínű, hogy partvédő művet építenek, ami számomra érthetetlen, mert az innenső részen a magassága meghaladja a szemközti falucska templomtornyának a csúcsát. Azon az oldalon nincs semmilyen gát sem. Remélem ki fog derülni számomra ez a rejtély, ha a következő években el tudok erre a vidékre látogatni.

A mai nap ismét nem tudok tervezni, mert az eső ismét esik, és a hőmérséklet is csak 13°C. Egy biztos, a mosógép mos, de szárogatni csak a fregolin tudok.

Tegnap este megcsörgettem az Adélkát, és abban a pillanatban, amikor én letettem, Ő felvette a telefonját, így a beszélgetési idő 0.00 perc volt, vagyis semmi, de a telefontársaság mégis levett tőlem 300 Ft-ot.

Valami vastagabb talpú cipőt kell hoznom legközelebb, mert ez ami most van, az mindig beázik.

12.10 Hát hol is lehetnék, ha nem a kemping fogságában, amire lettem az időjárás miatt ítélve. Itt ücsörgök bisztró étterembe.

Emlékeztető 2007 évre: az útvonalak tervezésénél, figyelembe kell venni a helyi vonatközlekedést.Menetrendet az interneten meg tudom nézni a következő viszonylatokban: Villach-Völlkermarkt
Villach-Spittal
Villach-Klagenfurt
Villach-Feistritz

2006. 08.16, szerda Mentl 07.00

Az idő príma!

Tegnap megcsináltam a feldkirchi túrát, ami jó fárasztó volt.

Többet nem írok, mert szerencsére nem érek rá. Már, mint írni.

13.15 Mentl Megint esik az eső, sajna úgy látszik elkiabáltam a szerencsémet. Semmit nem lehet előre tervezni, az eső keresztül húzza a számításaimat. Amúgy is rossz a kedvem, mert amit a Lidlben vettem holmit, abból csak az esőkabát jó, a többi kicsi. Majd később jó lehet a Daninak, odaadom, ha tetszik, neki. Adélkának akartam venni egy akciós futónadrágot, de azt sem kaptam, pedig elmentem egy másik Lidlbe is.

Reggel mostam, a fregolira teregettem, mert kint nem lehet szárogatni.

Még az a szerencsém, hogy nem kint a szabadban kapott el az eső, hanem itt a kempingben...(itt a beszámoló megszakadt, már nem tudom megmondani, hogy miért)

42-2007/A/2
2007.07.16 hétfő Frauenkirchen 14.00

Már amire emlékszem a Danival a Papinál teljesített rövidke két éjszakás túrára. Július 12-én, csütörtökön, hideg időben indultunk el hazulról bicajjal Fehérvárig, majd onnan vonattal Fertőszentmiklósra. A viharos észak-nyugati szél igencsak elvette kedvünket a tekeréstől, rendkívül megnehezítette utunkat. Daninak rendkívül jó étvágya lett az erős izommunkától, be is zabált, úgyhogy Bilagittal kellett orvosolnom hasfájását. Az alvókája is rendben volt, amin abszolút nem csodálkozhatom, hisz korán kelt, és az emberpróbáló utat is leküzdötté. Lehet hogy megfázott, lehet hogy allergiás valamire, mert igencsak sokat prüszköl, fújja az orrát.

Most, mikor írom e sorokat, kisfiam bizony rettenetesen hiányzik.

A tekerést hazafelé jobban bírta, mint és. Tudomásul kell vennem, hogy én hanyatlom, fiam egyre jobban erősödik, nemsokára erőnléte jobb lesz, mint ez enyém. De hát ez az élet rendje. Celldömölkön felszálltunk a vonatra, és tapolcai átszállással meg sem álltunk Füléig.

Ma reggel igencsak nehezemre esett az eljövetel. Fehérvártól Hegyeshalomig vonatoztam, majd viharos déli szélben tekertem Frauenkirchenig. Ezekkel a szélirányokkal mindig ráfaragok, igaz az a kerékpáros szólásmondás, hogy a bringásnak mindig szembe, fuj a szél. Azért sikerült néha meglovagolni a hátszelet is. Emlékezetes trappolásunk volt, amikor Babival jöttük haza Papitól, vagy amikor Danival voltam fent a Dunánál. De most nincs ilyen szerencsém. A levegő iszonyatosan forró, árnyékban 36°C, az aszfalt felett 50°C is lehet. A meteorológia csütörtökre 40°C-t is ígér. Most is az árnyékban hűsölök, nem tehetek mást, mert napra menni kész öngyilkosság.

2007.07.17 kedd Frauenkirchen 16.30

Izzadók, mint a ló, szinte kibírhatatlan a forróság. Kínomban megfürödtem a medencébe, még azzal sem törődtem, hogy a nagylábujjamon a köröm részben hiányos. Remélem semmi bajom nem lesz miatta.

Az írásomon is látszik, hogy valami gáz van velem, nett néha annyira csúnya az írásom, hogy saját magam is alig tudom elolvasni.

2007.07.20 péntek Mentl 13.00

Először az elmaradtakról. Szerdán 18-án délután időben, még a nagy melegben elindultam Podersdorfba, de csak Frauenkirchen határáig jutottam el egy szerencsésnek mondható, durrdefekt miatt. Szerencse abban állt, hogy az elsőkerék defektje ellenére nem buktam, a lassú tempónak köszönhetően biztonságosan meg tudtam állni. Bő negyedóra alatt tacsakosra izzadva visszatoltam a sport boltig, ott megjavítottam a bicajomat. Mázlim volt, minden szükséges anyagot megkaptam.

Másnap fél háromkor keltem. Nehezen. Hajnali 5.10-re sikerült felszerelésemet elrendezni, elcsomagolni és indulhattam Wiener Neustadtba. Az állandó viharos szembe szél, és a rendkívül nehéz utánfutó miatt, csak 10-15 km/órás sebességre voltam képes, így nem csoda, hogy 13 órára értem célba, a wiener neustadti vasútállomásra. Innen kezdve az utazás a szokásos sima módon zajlott le, leszámítva a hőséget, és a lábaimon keletkezett újabb meglepetéseket. Fehérvári Rendelőintézetben megműtött nagylábujjamnak a körme másik fele is begyulladt. Ráadásul mindkét lábfejemet feltörte az új szandál. Az izzadt lábakon a ragtapasz nem tapadt a bőrhöz, így nem tudtam megvédeni a kidörzsölődéstől. Miután megérkeztem a kempingbe az első dolgom volt, hogy a szandálokat lerugdaltam a lábamról. Ma vettem a berghofi Spar-ban ragtapaszt, remélem jobb lesz, mint amilyen az előzőek voltak. Cipőt felvenni nem tudok, mert a nagylábujjam melletti és a kislábam ujja is problémás.

Abban a hitben voltam, hogy az aznapi tekerésem fáradságát a vonaton kipihenem, de ez sajnos nem sikerült. Este a sátorállításkor néha a rosszullét kerülgetett. Szerencsére reggelre kialudtam magamból a fáradságot, nagyon jól ébredtem.

A lábam ujjának állapota izgatott nagyon. Próbálkoztam Mucikám módszerével, kicsit turbósítva, sima forró víz helyett forró gyümölcsteát öntöttem kiskanállal a kezelendő területre. Ha nehezen is, de elviselhető a forró tea okozta fájdalom, hogy lesz-e javulás, ez még a jövő zenéje.

Az idő príma, a sátorban a hőmérséklet van vagy 50°C, egy kölcsön széken ülök az árnyékban és jegyzetelek. Visszaemlékezem, már negyedik éve, hogy itt tanyázom Gabiéknál, 2002 óta minden nyáron lejövök Villachba. Hihetetlen, de ez tény.

2007.07.21 szombat Mentl 12.00

Időközben a kölcsönszék röpke egynapi használat után tönkrement. Szegény, nagyon öreg lehetett, hiszen műanyag részeit a nap elégette. Lehetséges, hogy soványabb delikvenset még kibírt volna, de az én 110 kg-os súlyom már sok volt neki. Az ülőke része alá deszkadarabot helyeztem, így, úgy ahogy használható, de ergonómiailag erősen kifogásolhatóvá vált.

Ma délelőtt sikerült Mucikámmal beszélnem, kényszerűségből, érmés telefonfülkéből. Így kb. 8 €-ba került az a beszélgetés amit, kártyásban megúsztam volna 2-3 €-ból. A kártyás fülkéket leszerelik, valószínűleg a forgalom visszaesése miatt. A postán, feláron adják a telefonkártyákat, csak a baj az, hogy alig találni hozzávaló telefonfülkét.

Odahaza, hiányomat leszámítva szerencsére a legnagyobb probléma a nagy meleg. Mucikám elmondása szerint a hőmérséklet árnyékban 42° C, itt a maximum eddig 36° C volt. Elhiszem, hogy a lakásban szinte lehetetlen aludni a 34 fokban.

Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, Mucikám kezelési módszere, beválik. Lábam ujja már nem olyan érzékeny, mint amilyen két napja volt.

A sátorban afrikai forróság van, ezért a hűtőtáskát az utánfutóba tettem. Így legalább mindig árnyékban tudom tartani, és a hűtőakkumulátorok is tovább bírják.

Most kellene ebédelnem, de a meleg miatt semmi kedvem sincs hozzá. Ahogy tegnap, úgy ma is készítek magamnak levest, elég lesz az is. Csak iszom, mint a paci.

15.00 Szerencsére megfogadtam Mucikám tanácsát, elhoztam botomat. Nagy hasznát veszem az esti közlekedésben.

A fürdésnél vettem észre, hogy a hasam és a mellem, annak ellenére, hogy nem voltam a napon, mégis elég tisztességesen megpirult. Magyarázata az lehet, hogy déherlután a székben szunyókáltam félmeztelenül. Az árnyék nem véd meg a nap UV-sugárzása ellen, úgy látszik.

A szomszéd kempingben tűzijáték volt, viszonylag egyszerű.

2007.07.23 hétfő Mentl 10.00

A tegnapi napról, már amire még emlékszem. Délelőtt említésre méltó dolog nem történt. Délután lementem Faaker see-hoz, és szerettem volna grillcsirkét enni az eggi Billánál. Megettem egy galamb méretű csirkének a felét, igaz az ára is csak 2,79 € volt.

St.Nikolasnál ismét nagyon magas a kukorica, pedig itt sem esett eső. A Dráva mentén végzett hatalmas földmunka célja még mindig rejtély előttem. Lemértem az idő hosszát Faaker see-től Mentl-ig, 50 percig tartott az út, jó tempósan. Igaz oda is vissza is kénytelen voltam szembeszelet elviselni.

13.30 A mai nap az eddig megszokottakhoz hasonló modón alakul, vagyis a reggeli teendők végzése, mosogatással és a Lidl-i bevásárlással kiegészítve.

Gabi perecelt egy iszonyos nagyot bringájával, csúnyán kidekorálta állát és száját. Rém kellemetlen lehetett számára, mert mindenki azt firtatta, hogy mi történt vele. Nem voltam tapintatos vele én sem, mert megkérdeztem tőle balesetének okát

16.10 Egy sváb tegnap este úgy parkírozott le böhőm nagy terepjárójával, hogy csak nagy nehezen tudtam megközelíteni bringámmal sátramat. Ma, amikor megjelent kocsijánál, nem voltam szívbajos, tudomására hoztam máltatlanságom okát. Sikerült őkelmét annyira megrémisztenem kérésemmel az elegendő oldaltávolság betartására, úgy elslisszolt, hogy az óta híre-hamvát sem látom.

Vagy harminc méterre a sátramtól, egy fix lakókocsiban ötgyerekes holland család tanyázik, kiknek egésznapi programjuk a legkisebb csemetéjük elcsendesítésében merül ki, aki egész nap bőg. Csak találgatni tudok, hogy mi baja lehet szegénynek. Lehet, hogy valamilye fáj, hogy beteg, vagy a szokatlan hely miatt nyűgös, de az is lehet, hogy ricsajozó testvérei nem hagyják őt, piheni. Az egyik csimota kocsiba tette, és áttolta a kemping másik részébe, most ott ordítozik a vendégek őszinte örömére.

2007.07.24 kedd Mentl 09.10

A bizonytalan járásom kivédésére itt van a botom. A Papinál is, itt is azt hihetik rólam, hogy bepiáltam. Az öregnek mondták is, hogy milyen részeges barátja van, mikor láttak, hogy meg-megtántorodni járás közben. Ott meg tudtuk magyarázni a helyzetet, de itt senki sem mondhatja meg a delikvenseknek, hogy nem a szesz okozza labilis mozgásomat, hanem betegség. Ha látják a botot, akkor egyértelművé válik számukra a helyzet.

18.40 A mai nap előbb véget ért, mint ahogy szerettem volna, mert olyan zivatarba keveredtem Ossiach környékén, amilyenben eddig még nem volt részem. Az eső ereje borzalmas volt, annyira nyomott le, hogy alig tudtam tőle tekerni. Tekerni, pedig muszáj volt, mert nem tudtam sehova sem beállni. Ha megállok, akkor megfázom.

Rájöttem a rejtély okára, hogy miért szakadt ki a biciklim nyerge. Amikor átlendítem a jobb lábamat a nyereg felett, a műtött lábam ujjának a körme kihasította a műbőr huzatot.

A talpam iszonyatosa retkes, Mucikám otthoni sikálása tudja majd csak tisztára varázsolni.
Az esőtől a tollam is beázott, nagyon rosszul fog.

2007.07.25 szerda Mentl 20.00

Hiába tervezem meg előre programjaimat, az időjárás rendre felborítja elképzelésemet. A tegnapi eső miatt módosítottam. — Itt végképp bedöglött a tollam, nem baj, majd írok ceruzával. —

Holnap délután már be kell csomagolnom minden cuccomat, és elhelyezni az istállóban.

Elszörnyülködöm, milyen iszonyatosan elhízott embereket lehet látni itt a kempingben. Én a 110 kg-ommal hozzájuk képpest, karcsú deli legény vagyok. A fiatalok rettenetes állapotban vannak, mind a férfiak, mind a nők. Mucikámnak abszolút nem kellene kényelmetlenül éreznie magát combjai mérete miatt, hisz nagyságrenddel nagyobb méretű combokkal megáldott nők sem zsenírozzák itt magukat. Minden szégyenérzet nélkül, fürdőruhában korzóznak.

2007.07.27 péntek Szombathely 12.00

A vonatindulásig van egy óra időm, leírhatom a tegnap történéseiből a legfontosabbakat. Legzűrösebb dolog a villachi ÖBB-vel kapcsolatos. Ismét kavartak egy sort, mint utólag kiderült, teljesen feleslegesen. Ügyintézőjük, Walter nem állt a helyzet magaslatán, mert az istenek sem akarta kiadni a vonatjegyet a hajnali bécsi Intercityre, arra való hivatkozással, hogy a brucki átszállásnál a grazi gyorson nincs kerékpár szállítására alkalmas vagon. Rendben van akkor vettem a 8.20 wiener neustadtira jegyet. Nem volt igaza Walternak, mert mindezek dacára mégis eljöttem az 5.37-esel, minden zűr nélkül, az átszállást is beleszámítva, Wiener Neustadtig.

Kellemes meglepetésben volt tegnap részem, ugyanis Gabi nem kért pénz az ottlétemért. Így megspórolt nekem egy kisebb vagyont, hiszen a számlám lett volna vagy 100 €-t. Nekem a kis pénz is soknak számít. Éjszakára kaptam tőle egy PVC matracot, hogy legyen min aludnom. Alvás az nem sok volt, mert iszonyatosan fáztam. Örültem, mikor 4.10-kor elindultam be Villachba, az állomásra. Az út sötétben dinamóvilágítással, nehéz pakkokkal megpakolt bicajjal rém kellemetlen élmény volt.

Wiener Neustadtban az átszállás sürgőssége végett kénytelen voltam a liftet és a mozgólépcsőt is igénybe vennem. A lépcső leküzdése, a nehéz biciklivel igencsak embert próbáló feladatnak bizonyult. Minden erőmre, ügyességemre szükség volt, hogy nehogy lezúgjak a lépcső aljára.

1 megjegyzés:

  1. Helló.
    Ez KENDRICK FINANCE. Azért vagyunk itt, hogy hozzon létre egy figyelemfelkeltő, hogy az egész közvéleményt a tény, hogy az N szervezet adja ki kölcsönt a magán- és az állami szektor a gazdaság. Szüksége van egy hosszú távú vagy rövid lejáratú hitel? Egyéni, családi, cég vagy szervezet, amely a rászoruló kölcsön, hogy megoldja a pénzügyi nehézségek kell alkalmazni a kölcsön. Kínálunk hitelek, a kamat olyan alacsony, mint 2%. Ön is kap a sürgősségi hitelek feldolgozható néhány órán belül. Írjon nekünk most VIA

    EMAIL:
    kendrickfinance@outlook.com

    KENDRICK FINANCE

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10