2010. márc. 22.

DÖNTÉSKÉPTELENSÉG

A közelgő népszavazás miatt gondolkodtam el a választás hátulütőjéről. Vagyis azon, hogy ha a bennfentes, szakértő politikusok nem tudnak megegyezni szakmai jellegű kérdésekben, akkor majd a nép, „az isten adta nép”, tud helyettük jó megoldást találni. Ugyan dehogy.
Csak érzelmi alapon tud választani két rossz közül. Mert ami eddig volt az így tovább nem maradhat, ami meg régebben volt az „átkosban” az meg végkép tré volt, ami meg akarnak, az meg már most nem gömbölyű. Na most kérem én eldöntöttem, nem kérek részt venni ebben a cirkuszban, nem megyek el szavazni. Igaz van egy objektív akadálya is, nehezen tudnék eljutni a szavazóhelyre mozgásom hadirokkant volta miatt. Az is igaz kérhetnék mozgó urnát. Miattam, ugyan ne fáradjon senki, másodsorban azzal a talentummal, amivel rendelkezem, nem tudok felelősségteljes döntést hozni.

2008-02-27

1 megjegyzés:

  1. Nagy dilemma! Én is "rühellem" mikor a felelősségüket akarják ránk hárítani.

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10