2010. márc. 21.

VIGYÁZZ PÉCS, JÖVÖK!

Tegnap el kellett kísérnem a bátyámat Pécsre, mert Ő autóval még nem járt ott, és én voltam a mitfárer. Hozzánk csapódott lányom is, szabadnapja miatt. Hadd nézelődjön, mert ki tudja, mikor csapódik erre a vidékre. Én is már vagy húsz éve nem jártam erre.
Pedig hajdanában igencsak sűrűn megfordultam e vidéken. Különösebb gond nélkül megjártuk oda-vissza az utat bár kicsit tartottam tőle, mert tütüje már igencsak öregecske, emberi léptékkel nézve most vált nagykorúvá. Csak én alakítottam Pécs nagyközönségének. Az még hagyján, hogy szédelgek, de ez párosult a lábfájásom miatti artikulálatlan mozgással, így, ezzel együtt már fenomenális látványt nyújtottam. A bottal való csalinkázásom csak emelte produkcióm „művészi értékét”. Hármasban sétáltunk, á dehogy, vánszorogtunk a belvárosban. Lányomnak és nekem kellemes emlékeket idézett fel itt létünk, de hogy bátyámnak milyet, azt nem tudom. Megboldogult legényéletemben, amikor idegenvezetőként jártam az országot, sokszor ellátogattam Pécsre, így tudtam még néhány, általam érdekesnek vélt leporolt információval szolgálni nekik.

2008-01-31

1 megjegyzés:

  1. Szép város, én is sokat jártam ott. Akinek esetleg a mozgásod "produkció" az igen "szegény" ember! Ne törődj ezzel, hacsak nem egészséges irónia szól belőled!

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10