2010. márc. 22.

REUMÁS TEVE

Olyan ramatyul közlekedek, hogy emiatt valószínű két botra lesz szükségem. Valami nagyon nagy bűnt kellett elkövetnem, amiért a sors ilyen csúnyán megvert. Csakhogy én eddig úgy éltem életemet, az egy kettő bocsánatos stiklit leszámítva, hogy az nem adott okot ilyen nagy bűnhődésre. Nem ittam, a dohányzást is idejekorán abbahagytam, a családomnak éltem, a kocsma belsejét vagy tíz éve nem láttam.
Akkor is üdítőt ittam. Pont azt vesztettem el, amire most igencsak nagy szükségem lenne, a járásképességemre. Na ez így nem jó megállapítás. Mert ha jól belegondolok, más képességem elvesztése is igen kellemetlenül érintene. Sőt talán még súlyosabb következménye lenne, mint annak hogy most csak úgy tudok közlekedni, mozogni, mint egy alkoholista reumás teve. Na most már elég legyen a nyavalygásból, annak örüljek, hogy nincs kettővel több lyuk rajtam. Ha egyel, akkor a női nemre lennék sértő. De én a két lyukas megoldásra gondoltam, az első a bemeneteli, második a kimeneteli nyílás lenne. Cö cö…


2008-02-27

1 megjegyzés:

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10