2010. márc. 21.

TANÁCSTALANSÁG

Eddig kínlódtam a lábammal. Most már úgy néz ki talán nem lesz vele több baj. Kínomban a múlt hét kedden elmentem a háziorvosomhoz. Szegény nem tudta eldönteni, hogy mi is a bibi, így hát beutalt Fehérvárra, a traumatológiára.
Az ottani doki szerint nincs olyan bajom, ami traumatológiai beavatkozást szükségeltetne, ami bajom van az még az augusztusi trombózisom utó zöngéje. Menjek a kardiológiára. Oké, ott megállapította a főorvos asszony, ez bizony csak izomfájdalom, semmi köze nincs a trombózishoz. Menjek vele traumatologushoz. Hát onnan jöttem. A következő épületes tippet kaptam tőle: majd a házi orvosom meggyógyít. Ezzel a kör bezárult. Elcsesztem egy valag pénzt, de a lábam semmit nem javult. Csütörtökön „felvágtáztam” vagy fél óra alatt a rendelőbe, ez máskor még tíz percig sem szokott tartani. Szegény doki csak nézett, mint a moziba, úgy is mondhatnám, mint a vett malac. Semmi okosat nem tudott ezzel kapcsolatban mondani nekem. Krisztának, a gyógyszerésznőnek is elpanaszoltam kálváriámat, utolsó reményem benne volt hátha add valami bölcs tanácsot. Neki sem volt. Rábíztuk az időre, úgy néz ki, az különösebb kezelés nélkül is helyre hozta.
De nagyobb baj, ami miatt még mindig aggódom, az injekciózás abba hagyása. Úgy tudtam, hogy a Fragminról csak csökkenő adagolással lehet leállni, nem pedig drasztikusan. Nem hagyott a főorvos asszony elegendő idöt a fokozatosság betartására, mert egy hétre rá már vért vetetett tőlem. Mikor aggodalmamat fejeztem ki a gyors leállás miatt, azt a választ kaptam, ne aggodjak elég idős voltam, amikor a trombózist kaptam. Na most erre varrjak gombot. Ezt érthetem úgy is, hogy ebben a korban a Fragminról való hirtelen leállás már nem okozhat trombózist. Úgy is értelmezhetem, mi a francnak aggódóm, hisz már éltem eleget. Feleségem, el is hiszem róla, beígérte, ha valami gáz lesz a doktornő miatt velem, akkor megtépi. Az még hagyján, hogy el kell töltenem pár hetet a kórházban, de a nagyobbik baj, hogy biz ebbe bele is lehet dögleni. De hamar ám… Ha tudom tovább folytatni a szösszenetnek az írását, mázlim volt.(Tudtam.)

2008-02-18

1 megjegyzés:

  1. Egészségügy! Mit lehet erre mondani? Olyan mint az ország.A bringázás sokat javíthat, a keringés miatt. Mondja egy dilettáns!

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10