2016. okt. 27.

NAGY BAJ LESZ

Orbáni plakát, ezerrel nyomatott trikolóros tv hirdetés alapján, ha jól értem a magyarok csak 3.367.000 vannak, a többi 6.600.000 nem jó magyar. Akik tudatosan nem ment el szavazni, ahogy én is, azok is vannak jó pár millióan. A nem jó magyar II. osztályú. Az ő szerinti magyarokhoz viszonyítva minőségileg ez aljanép, vagyis csak lumpenproletár lehet, azaz csőcselék. Vagy ön hová sorolná be őket?

Tehát a háromból kettő, ezek szerint Magyarország a csőcselék országa lett. Orbán Viktor felelős miniszterelnök vezetésével leépültünk csőcseléké? Miért nem látta előre ezt? Amikor elvállalta az ország vezetését akkor olyanok miniszterelnöke is lettél akik ilyen bonyolultan is tudnak gondolkodni, mint mi, ahogy mellesleg ön is tud. (Gondoljanak fifikás forgatókönyvírókra, akik okosabb nálunk, mégse haragszunk rájuk.) Tehát tudja, hogy mi látjuk trükkjeit. Fél tőlünk, hogy úgy leleplezzük alattomos tevékenységét, amit semmilyen machinációval nem tud kimagyarázni. Felelősséggel tartozol felénk is. Felelősség az országról tied-öné lett. Valamennyi honfitársad felé tartozol ezzel. Nem kell exkuzálnom magam, nyugodtan tegezhetlek, mióta a család néhány tagja és közém álltál azzal a semmitmondó idióta szavazásoddal. Azt nem tudtam, hogy én is a bunkók közé tartozom (A Kossuth téri „savazós”[paprikaspray-s] nyugger bácsi-néni tud egyáltalán ilyen bunkóságot írni? De ha a Te embereid mondják, akkor biztos homály vagyok.) Most már legalább tudom, hogy a feleségem, na meg én is, a bátyám, sógorom, szomszédom is az, meg az ő szomszédja, meg az ő szomszédja is az, na aki utána következik az nem. Pedig sem én, sem ők nem viselkedünk úgy mint ahogy a csőcselék szokott, mi nem verekszünk, nem balhézunk, büntetőjogilag nem garázdálkodunk, maximum véleményt adunk nemtetszésünknek.

Én azt tartom, hogy a megbékélést, amit politikusaink alantas okból egymásunk között elrontanak, azt nekünk civileknek kell megjavítani. Vagy a praktikáikról nem venni tudomást. Engem nem sikerült behúzni a csőbe. Fránya ez a megbékélés, el lehet rontani néhány év alatt, de megjavításához több évtized kell. Hiába rombolni gyorsabb és könnyebb, mint építeni. Én nem haragszom a politikusokon kívül senkire, pláne nem gyűlölök, kivéve egyet, de azt is személyes, és nem politikai okból.

Tudjunk válogatni a hírportálok szavahihetősége felől, mert van olyan amely hazudik. Ha odafigyelünk rájuk semlegesen, hideg fejjel, és racionálisan gondolkodunk rájövünk melyik az. Előbb-utóbb lebuktatják magukat. A hazugembert, meg a hazug hírportált (médiát) be lehet skatulyázni, mert elsz@rta a kalapácsnyelet, oda a becsülete. A politikusi meg akkor is hazudik, amikor kérdez. De a többi embert nem kell beskatulyázni, mert megváltozhat.

Akik kimentek a térre, itt mindenkire gondolok, mind kellemes ember, akikkel őszintén el tudnék beszélgetni egy kávé mellett, akár vasárnapi ebéd közben is. Csak itt a téren, meg ha politikáról van szó, megvadulnak. Egyik sípol, a másik verekszik. Na ennek nagyon rossz vége lesz. Sok silapsi nem veszi észre, hogy a politikusaink hergelnek, ők a hunyok, minden bajunk forrása. Őrájuk nincs szükségünk, mert felidegesítenek. Kihozzák belőlünk az állatot. Ne gyűlölködjetek. Béküljetek ki, öleljétek meg egymást. A politikusokkal meg máglyára. (Na ezt képletesen gondoltam.)

Viktor mit akarsz, polgárháborút, mert az lesz a vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10