2012. jan. 6.

NEM ÉRTEM, NEM ÉRTEM, ÉS MÉG EGYSZER NEM ÉRTEM

Nem bírom megállni, engedek a csábításnak, és ismét szószátyárkodom. Maradjunk annyiban, hogy az ABBAHAGYOM elkeseredettségemben íródott. De az abban foglaltak lényegi mondandója sajnos még most is „ülnek”

Nem értem mi az oka, hogy a miniszterelnök miért nem a jóra fordította azt a történelmi lehetőséget, amit a kétharmados parlamenti támogatás és a nyolc év felkészülési idő biztosított számára?


Nem értem miért hozatott zsinórban olyan törvényeket, amik mint kiderültek, romlást hoznak mindenkire, őrá és családjára is? Nem tudni az elégedetlenkedőknél mikor fog elszakadni a cérna. A december 23-i lánckordonos akció még létszámban és hangban is kicsi volt. A szilveszter előtti banzáj már nagyobbacskára sikeredett, mind a tömeg méretével, mind a hangoskodás tekintetében. Itt már elhangzott a keringőre felkérés a törvényhozásban gombnyomó kisiparosként szorgoskodók felé, hogy „gyertek ki”. A január 2.-án már az is hallatszott intenzíven, hogy „menjünk be”. Mármint a mi pénzükön tartott Opera házi díszelőadásra. Biztos nem a műsort akarták a hangoskodok megnézni. Itt már létszám és hang tekintetében is, enged el a hajam volt. Negyedik, vagy ötödik alkalommal mi fog történni? A változás exponenciális. De ha lineáris, az is gáz. Belső gerjedelem a rendőrségnél is jelen van, hisz az állomány nagy része alaposan meg lett szívatva a kedvezmények elvételével. Csak úgy tessék-lássék kedvvel intézkednek. Rendőrségre nem számíthat, mikor nagyon élesben megy a játék. A honvédség az ő szempontjából meg még rosszabb. Marad neki a TEK. Az meg kicsi. Az egész országra. Még Budapestre is. Vegye figyelembe a süllyedö hajóról menekülő patkányokat is.

Nem értem, hogy miért nem veszi észre, hogy szenvedteti az országa népét?

Nem értem, kormányozhatna úgyis, hogy mindenkinek elégedett legyen vele, akkor miért nem azt teszi?

Nem értem miért kockáztatja Magyarország hosszú távú érdekeit? Családja, és cimborái közpénzből történő anyagi gyarapodását nagyon rossz szemmel nézik a gazdasági áldozatok. Ha bepörög a nép és eltakarítja a porondról, az félő nem szalonképesen fog megtörténni. Így az általa és általam is jónak tartott célok sem valósulnak meg. Megéri piti hibák miatt elszalasztani a jót? Megéri neki kockáztatni, jobbik esetben az intenzív osztályt, rosszabbikban a proszektúrát? Én nem akarom, hogy vele ez történjen.

Nem értem, neki miért nem elég fizetése? Azért kell neki átjátszani a közpénzeket saját magánvagyonnak, mert megzsarolták, mint a tisztességes rendőrt a mocskos zsaruk?

Nem értem, hogy miért csak akkor engedett a 48-ból, mikor az IMF és az Eu megzsarolta. Az egész cirkusz elkerülhető lett volna. Még egy mezei közgazdász is rájön arra az egyszerű tényre, hogy a végtelenségig nem lehet azt a nyomást bírni, ami a pénztelenségből adódik.

Nem értem, hogy miért engedi, hogy gerinctelen emberek vegyék körül. Kik a tárgyilagos tájékoztatást különböző manipulációkkal elcsalják. Megmondhatná szolgalelkű híveinek, hogy 2012-ben a Rákosi korra emlékeztető elhallgatási, és elnémítási technikák már nem lehetségesek. A hír számtalan úton-módon eljut az állampolgárokhoz. Lassítani lehet az információ áramlását, de az előbb-utóbb célba fog találni.

Nem értem, hogy ha szembe kell szegülnie a jobboldal szerint az elnyomó pénzkartell IMF-ével, akkor miért kényszeríti Brüsszel visszavonatni azt az egykulcsos adótörvényt, ha az a népnek nem jó? Vagy ez is csak a bankárok trükkje? Az IMF nem emberbaráti szeretetből, hanem kimondottan pragmatikus okok miatt akarja megmenteni a jó gyapjút/pénzt adó birkáit? Akkor meg azt nem értem, hogy a juhász miért akarja kiirtani nyáját?

Nem értem, miért nem lett volna jó a kétkulcsos szja, a sajtószabadság megmaradása, az alkotmánybíróság jogkörének megtartása, stb? Azt sem értem miért jó az ha, idegileg annyira megfeszülnek emberek, hogy képesek az anyagi ellehetlenülés miatt még az életüket is eldobni. Hisz minden ember nagy érték. Az ember nem tárgy, amit darabra lehet mérni. Ez nem háború, ahol vannak élőerőben veszteségek. Itt és most békeidőben egy ember elvesztése is iszonyatos veszteség, ezért az én alkotmányom biztos azzal a törvénnyel kezdődne, hogy minden cselekedetünket az emberi létezés iránti elhivatottság sugallja át. Másképpen fogalmazva, minden cselekedetűnket az egyéni emberi élet védelmének fontossága vezéreljen.

Nem tudom, hogy kinek higgyek, mert ettől függne, hogy melyik oldalra álljak. Az kétségtelen tény, hogy szint kell vallanom, ha mások előtt nem is, de a saját lelkiismeretem előtt mindenképpen. Azokkal az ismeretekkel, amivel birok, nem tudok. Azon áll bukik minden, hogy mit fogadok el. Létezik-e NWO (New  World Order az Új Világrend) avagy sem. A jelenlegi ellenzék szerint nem létezik, a másik oldal szerint igen. Ha az ellenzék tagadja létezését, és valójában van, akkor azért van a tagadás, mert ők azok, akik az új rendet akarják. Akkor valójában ők az ellenségek? Ők tesznek ellenünk rosszat?

Nem értek semmit.

Én szenvedő alanyként nagyon sajnálom, hogy így alakult, mikor mehetett volna ez klasszabbul is. Soha sincs késő a pálfordulásra.

3 megjegyzés:

  1. Miért?
    „A fasizmus tulajdonsága olyan, hogy ha valakinek a lelkét megfogja, azt többé el nem engedi.”

    VálaszTörlés
  2. A honvédség nyilván nem. Nem rendvédelmi, hanem honvédelmi. Egyik nagy Orbáni hazugság volt mikor összemosták ezeket a fogalmakat is a gyorsabb lenyúlás érdekében. A rendszerváltás óta a hadsereget belső karhatalmi feladatokra nem lehet igénybe venni.
    No de hazudtak ők azóta nagyobbakat is és még fognak is.

    Erre az új világrendre gondolsz?

    Az eszme célja:

    1. minden fennálló kormányzat megdöntése
    2. a magántulajdon eltörlése
    3. az öröklés megszüntetése
    4. a patriotizmus felszámolása
    5. a vallás* eltörlése
    6. a házasság eltörlése
    7. egy világkormány létrehozása

    El tudod te ezt képzelni?

    VálaszTörlés
  3. Amik történek velem, velünk e hazában és a világon az már nem okoz meglepetést nekem. Amit leírtál, annak megvalósulása az elmúlt események fényében azt mondatja velem, hogy nem elképzelhetetlen. Az már más kérdés, hogy minden porcikám viszolyog tőle. Reménykedek, hogy a totális pusztulás előtt be fog következni a paradigmaváltás.

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10