2011. szept. 17.

ÓVAKODJ A TRÜKKÖS TOLVAJOKTÓL, avagy vigyázz ellopják életedet!

Kiskó Ádámnak ajánlom*. Ezt akartam Neked eldadogni.
Apám sok mindent elmondott nekem, hogy mit hogyan kell csinálni. Valószínűleg a miérteket is, de akkor még nem értettem meg őt. Biztos másképp, a maitól jóval kellemesebbé alakult volna életem, ha akkor megfogadom tanácsait. De csípőből elutasítottam minden javításomra célzó törekvését, mert sajnáltam az időt arra, hogy ráfigyeljek. Most már bánhatom, mint a kutya, mely hetet kölykezett. Ilyen alapossággal biztos nem fejtette ki nekem az összefüggéseket, mint ahogy azt én teszem. Remélem, valaki profitál belőle. Nem árulok el titkokat, hisz amit találtok azt már mind nyílt titok, csak legfeljebb még nem bukkantatok rá

Az a tetves média, (az azokat irányító médiamogulok), beetető módon a lazaság életérzését nyomatják ezerrel, ami idővel padlóra juttat minden szájtátit.


<<A kapitalista befektetők jobban szeretik a szegény népességeket, mert minél szegényebbek, annál keményebben dolgoznak alacsonyabb fizetésért, és annál kevésbé képesek megvédeni magukat a kizsákmányolás ellen.
A szegénység, nyomor iszonyatos gazdagságot hoz nagyon keveseknek, az elitnek. Ügyes fondorlat majd az összes fiatalt kizsigerelik, már amelyik hagyja magát. Olyan rálátással nem bírnak, életkoruk miatt nem is bírhatnak, mint amivel már én rendelkezem. Ezt a vaksiságot a médiák vezetői ki is használják aljas módon a többi vérszívó, és természetesen a maguk hasznára is.


 A „szabad kereskedelem” világában a milliárdosok száma eddig sohasem tapasztalt sebességgel növekszik, ugyanakkor a nyomorban élők tömege gyorsabban nő, mint a világ népessége. A nyomor akkor terjed, amikor a vagyon felhalmozódik. Vegyük csak az USA példáját. Az utóbbi évtizedben, miközben rekordsebességgel bukkantak fel óriási vagyonok, hatmillió újabb amerikai került a szegénységi küszöb alá, a családonkénti átlagjövedelem legalább 2000 dollárral csökkent, a háztartások adóssága megkétszereződött, több mint hétmillió amerikai elvesztette az egészségbiztosítását, több mint négymillió a nyugdíját, és milliók váltak hajléktalanná, mert nem tudták tovább fizetni az otthonaikra felvett jelzáloghitelek törlesztő részleteit.>> (forrás: Gazdag István: A kapitalizmus önpusztítása

Irigyelem a fiatalokat, mert azzal az ésszel, olyan fejlett technológiával, amivel egyesek rendelkeznek, azzal a kitartással, és türelemmel (ez elvitatatlan tény), amivel már fiatalkoromban is fel voltam vértezve, olyat alakítanék, még a jelenlegi súlyos gazdasági helyzet ellenére is, hogy csak la. De csak akkor, ha valaki figyelmeztetne a média csapdájára. Mert ha nem, akkor én is beleesnék, az tuti. Ha minden vén trotty olyan volna mint én, akkor ha egy csöpp eszem lenne, és főleg, ha még figyelmeztetnének is rá, biztos elkerülném.

Sokáig nem értettem, hogy miért van olyan háztartás, ahol nincs televízió, illetve nagyon megválogatják a felnövekvő csemetéknek a műsorkínálatot, erősen korlátozzák a netezés időtartamát. Most már értem, ezért. Megvédeni az érzékeny agyállományukat a káros hatásoktól. Ebben a fogékony időszakba agyuk inkább másik, minőségi kultúrával táplálkozzon. Felkészülni, hogy tudjanak majd megfelelően osztályozni önálló korukban. A fiatalok kezében van a jövő, kiknek a szellemi erőforrásaikra nagyon kell vigyázni. Megőrizni agyuk eredeti, príma állapotát arra az időszakra, amikor a maximális teljesítményére lesz szüksége. (Az pedig nem fog pörögni egyenletesen 100-on, ha tudatmódosító szerekkel [kábítószerrel, alkohollal, a buzi médiával] etetjük pluszba. Sőt még azt is letakarítja, amit fáradságos munkával belégyömöszöltek. Le fog állni, vagy ha nem is áll le totálisan, szomorú következményei lesznek belátható időn belül csökkentett üzemmódjának. Tudom hihetetlen, de igaz, ez orvosilag bizonyított tény. Bár nem is kell hozzá különösebb orvosi bizonyíték, elég csak körülnézni.) Sajnos, erre csak most jöttem rá, idős fejjel. Haragszom azokra a fineszesekre, akik birtokában voltak e tudásnak, de azt még sem adták át úgy az arra rászorultaknak, hogy azok ezt meg is értsék. Még a legcsekélyebbnek tűnő siker esetén is próbálkozni kell, kellene.

Azért jött létre ez írás, hogy az élettolvajokra, agyleszívásra felhívjam a figyelmet. Aki nem okol belőle, és még ezután sem veszi észre az átverést, az vessen magára. Én szóltam.

*Az ajánlás ez esetben nem személyes okulás céljából van, csak azért, mert Ő az adta ötletet a cikk megírására. Isten őrizzen, hogy Őt ki akarom oktatni, hiszen még én is mindig tanulom az életet. Az ötletadás miatt alkotótársnak tekintem, csak elolvasásra hívom fel figyelmét.

1 megjegyzés:

  1. Nos a média ... Nincs is rá megfelelő jelző.
    Mikor Matolcsy legújabb okosságát vezette elő, azt hittem a híradó előzetese után -pedig állítólag kereskedelmi csatornát néztem-, hogy az lesz majd a vezető hír. Fenéket! Letudták a vége felé, úgy egy percben. A többi hír, meg nem volt igazában jelentőséggel bíró hír, legfeljebb szenzációhajhász. Nos, ez van "ma"!

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10