2011. ápr. 11.

SÖRT IDE, BORT IDE…

Valami ok miatt számomra néha a vasárnap csodát hozó nap. Az elmúlt évek alatt néhányszor, ha csak korlátozott ideig is, betegségemben mindig e napon történtek olyan jelek, ami a bizakodásra adtak okot. Lehet a javulásnak az a prózai oka, hogy a vasárnapi ebéd után, néha szeszt szoktam inni, sör, vagy vörösbor formájában. Az alkoholnak van olyan jó tulajdonsága, hogy az ereket kitágítja, ez nálam fokozza az agyi vérellátást.
Ezáltal a betegségem tüneteiben, ha csak kismértékű, de olyan kedvező változás állott be, amit a jelenlegi fejlett orvostudomány pirulái a legnagyobb igyekezet dacára sem tudtak eddig elérni. Azt már hallottam, hogy az alkohol kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság, de eddig csak a rendszeres ivók önigazolásának tudtam be.  Ezentúl, ha ezer százalékkal beigazolódik sejtésem (ami nagyon úgy néz ki),  és bírom májjal, meg bukszával, nekem is ez lesz a hitvallásom. Máj képes és magától a regenerálódásra, buksza az sajnos nem. Lehet e korlát foszt meg majd a delirium tremens egyetlen jótékony hatásától?

Nagyon valószínű nem csak én szenvedek olyan nyavalyában, amire ez mindenhol könnyen előállítható nedű gyógyír lenne. Fel kellene állítani egy tudományos intézetet erre a célra.(Csak félő, hogy a kutatók saját maguk megfigyelése nem lenne objektív.)

Hivatalosan elfogadottá kellene tenni ezt a gyógyászati módszert. Sok ezer ember, sőt megmerem kockáztatni milliók, imába foglalná annak nevét, aki kiharcolná ezt az orvosi protokollt. Csak kies hazánkban. Hát a világban? Ha a patikában közgyógyigazolványra lehetne vörösbort kapni, az lenne ám a Kánaán.

Én felajánlom magamat, az orvostudomány oltárán kísérleti részeg disznónak

Nekem sajátságos alkoholfogyasztási tüneteim vannak. Ha nem iszom, olyan viselkedést produkálok, mint aki részeg, ha be vagyok nyomva, mint aki józan. Na a rendőr erre mit lépne?

4 megjegyzés:

  1. :) Nekem orvos javallta a napi egy pohár vörösbort.
    Csak hát nem szeretem.

    VálaszTörlés
  2. A vörös bor, az jó! Punktum! Ennek ellenére, nem fogják receptre felírni, sőt, talán pont ezért nem fogják. Ki látott jófajta és ízletes gyógyszert?
    De nem gond, mert van népgyógyászat is, hagyományos receptekkel. Előnye, hogy ezt nem felírni kell, hanem csak lenyelni, meginni, stb. I
    Na, és az sem megvetendő előnye a vörös bornak, hogy kiváltott gyógyhatásával nemcsak a férfiaknak okoz elégtételt és örömöt.

    VálaszTörlés
  3. Megfázásra mézes pálinka? Tuti...
    Vörösborral maximálisan egyetértek, fűnyírás után pedig had csússzon le az a sör! :)

    VálaszTörlés
  4. Ha nem ég tőle a gyomrod... meg még jól is esik.

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10