2016. aug. 10.

LELEPLEZETT PARASZTVAKÍTÁS

Egy hozzászólásból született, hozzátettem, elvettem belőle ezt, azt.

Az átlag emberek maximum csak a kétlépcsős megoldásokat értik, de vannak akik az csak igennel és a nemmel boldogulnak. Ha egy kicsit bonyolultabb szöveget kell értelmezni, akkor már nem tudnak személyiségüket tükröző (helyes) válaszokat adni. Teljesen jóindulatú embereket úgy meg lehet a trükkös kérdésekkel zúdítani, hogy ki tudnak vetkőzni magukból, és saját jól felfogott érdekükkel totál szembemennek. Azokat akik megmondanák a helyes választ, ha nem büntetnék meg érte, akár meg is ölnék.
(Lásd a háborúkban egyesek milyen vérszomjas gyilkosokká váltak a hazug propagandának köszönhetően.) Az ellenzéknek lenne a dolga, hogy ugyanilyen lényegre törő rövid mondatokkal bombázni jóindulatú, de kétbites agyakat. De nem teszik, mert árulók lettek. Majd idővel előbb mint a "gazdaállatuk” ők is bele fognak fulladni, vagy bele fogják fojtani a saját, vagy a "gazdaállat" szarába.

Többszörösen szemfényvesztő ez a kormány melynek a célja hatalmon maradni, valóságos teljesítmény nélkül, ameddig csak lehet, és lopni a végtelenségig. Erre a félrevezetés technikáját, meg az oszd meg és uralkodj a teljeskörű tájékoztatás hiánya miatt mindig sikerülő Machiavelli elvet veti be. Azt sugallja, hogy minden az embereknek ad. (De amikor a gyakorlati végrehajtásra kerül a sor, kiderül már nem mindenkinek, mivel erről sunnyognak, az marad meg a köznépben, hogy ők milyen fasza gyerekek.) Hát ha ők ilyen rendesek, tartsuk meg magunknak. Azok az egyszerűbb néplelkek akik nem kaptak meg az emelést, irigység miatt azokkal lesznek elfoglalva akik kaptak. Ezek a népek a csóróságuk valódi okát nem látják, mert meg vannak szédítve olyan trükkökkel, mint amilyen többek közt a rezsicsökkentés, azok is azt mondják, no ezek fasza gyerekek, szavazunk rájuk. Azokat akik átlátnak a szitán (ők nem számítanak ellenfélnek, hisz amúgy is kevesen vannak, meg ha nem a mi emberünk lesz, úgyis kipusztulnak) őket ellenségé tesszük a buta népnek olyan lejárató ármánykodással, mint amit alkalmaz az NWO is, a liberalizmus, az egyetlen ellenségükkel szemben. Annyira bonyolult ez a módszer, hogy egyszerű választó polgár nem látja át, nem érti meg. Mivel az oktatással tudatosan lebutítják a következő generációkat, hatalmuk addig be lesz bebetonozva amíg a saját szarukba bele nem fognak fulladni. Mert a gazdasági beltenyésztés korcsosít. Tiszta pszichológia.

Egyeseknek akik utálják a liberálisokat, meghökkentő dolgot mondok. Lebutítva mondandómat kétbitesre:
  1. Szereti ha beleszólnak privát dolgaiba, más megmondja, hogy mit tegyen, és mit ne tegyen?
  2. Szereti, ha feltételezik, hogy nem tud különbséget tenni jó és rossz között?
  3. Szereti, ha vagyona, születése miatt kell megalázkodni, hajbókolnia az előtt akinek lopás miatt nagyobb a vagyona, vagy aki beleszületett a gazdagságba?
  4. Szereti ha testvérei, szerettei, szomszédai, közeli, és távoli ismerősei, embertársai életére törnek, el kívánják rabolni anyagi javait?
Ha a válasz mindegyikre nem, akkor szereti a szabadságot, egyenlőséget, testvériséget, ami az igazi liberálisok jelszava. Vagyis Ön liberális. Na nem olyan mint akik fennhangon hirdetik magukról hogy ők liberálisok, közben nem, ők báránybőrbe bujt provokátorok. Azokat én se szeretem, emberileg mélyen megvetem, megértem, hogy utálják őket, csak nem szabad kollektíve ítélkezni. (Ilyen szemetek, kétszínűek az EU-s tisztségviselők, az összes EU képviselő, egytől egyik, kivétel nincs.) Sok EU-szkeptikus (ellenzék), aki úgy tesz mintha támadnának, ugyanolyan színlelt elánnal teszik, mint ahogy a mi ellenzékünk a Fidesz-KDNP ellen. Ön olyan mint amilyen én vagyok, akit lepocskondiáz, kigúnyol (még ha szememben nem is, de hátam mögött igen) egy nagyon messziről jött idegen sugallatára. Inkább hisz másnak, mint saját élettapasztalatának. Keressen magának magyarázatot, hogy mi lehet az okom a halálon innen, nyomorékságon túl, hogy amikor életemben senkinek nem tettem keresztbe egy szalmaszálat sem, miért tagadom meg most fiatalkori önmagamat. (Többszörösen nonszensz az esetleges ellenérvelése, hisz jelenleg is olyan nézeteket vallok, mint anno fiatalkoromban.) Nem azért, hogy híven beállítottságomnak segítsek felnyitni a szemét? Mert nem akarom, hogy velünk együtt elpusztuljon világunk? Mert kétségbeesett vagyok? Szarok rá, hogy politikusok mit hadoválnak össze vissza, nekem nem parancsol senki, nekem ne mondják meg hogy mit gondoljak, mert én el tudom dönteni, hogy mi a jó, és mi a rossz nekem meg embertársaimnak. Én szemébe merem mondani, hogy bizony piszkosul becsapták azok akik az Ön (a libsiző, a libázó, a liberozó stb.) segítségével hasznot húznak belőlünk. Mi egyformán sorstársak vagyunk, mindnyájan el fogunk bukni. Azok akik összeveszejtettek bennünket jót röhögnek a markukba, és összeölelkeznek. A világban majd mindegyik politikus, főleg az EU-USA vezérkara, de a mi drága (nép)vezéreink is ezt teszik. Az egész politikai cécó arra megy ki, hogy az elit különféle módszerekkel rajtunk élősködjön. Ez azért van mert Ön benyalta ármányoskodásait, félrevezették. Minden tettük végeredményben az ingyenélésüket szolgálja. (A menekült kérdés, az ISIS, a szíriai, az iraki háború, maga a háborúk, a NATO kavarása Oroszországgal, a TTIP stb). Ez Önnek bonyolult az okokat végigfirtatni, meglátni a valós összképet, ne csak a részleteket, de nekem nem az. (Nem szégyellem miatta magamat. Azt kellene?) Nem én vagyok az ellenfél, az ellenség, hanem a hangadók azok. (Az Ön terminológiájával élve, hazai viszonylatban a kormány és az összes ellenzéki parlamenti pártok, az említett világvezetői.) A hangadók Önön keresztül akar végeztetni a piszkos munkát, kinyíratni, ellehetetleníteni engem meg hasonlóan gondolkodó társainkat, mert nem akarják bepiszkolni kezüket. Félnek tőlem, tőlünk, hogy felfedem valós szándékaikat, és a kutyáik (vagyis Önök) mikor révemen rájönnek arra, hogy becsapták, maguknak ásatták sírjukat, dühükben megharapják álságos gazdáikat. Igyekeznek a tisztán látó liberálisokat minden (értsd tisztességtelen) eszközzel besározni, és eltávolítani később Önöket is, a kevésbé jól látó sorstársainkkal is. Csak a kukákat, a kollaboránsokat hagyni. Bevetették a megosztó, és sikeres hatalommegtartási technikát, az oszd meg és uralkodjat, aminek a végcélja a Bilderberg-csoport által létrehozandó a Világkormánnyal irányított totális rabszolgaság létrehozása az Új Gazdasági világrendben. (New World Order, röviden az NWO.)

Azzal tisztában vagyok, hogy célszemély, (az ön) nem valószínű hogy eljut e pontig. De más hasonszőrű írástudók, mint én, kik egyszerűbben, jobban tudnak fogalmazni nálam, akinek terhes-e világ ugyanúgy mint nekem, és van erkölcsi késztetésük tettekhez, talán ihletet kapnak ebből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10