2012. dec. 5.

MINDENBEN POLITIKA VAN


Az utóbbi időben száműztem a bolond napi politikát életemből, mert attól féltem , hogy bezizzenek tőle. (Azért furmányosan visszalopja magát néha-néha.) El szeretek vonatozni a youtube-on. Vannak, akik komplett utazásokat raknak fel mozdonyvezetői szemszögből.
Szeretem nézni, mert ismét tudok elutazni, igaz csak virtuálisan arra, melyet valóságban is megtettem. Ausztriában sokat kerekeztem. Volt rá eset, mint már ahogy kalandozásaimban leírtam, hogy egyes távolságok leküzdésében igénybe vettem az ÖBB-t is. Jó volt visszacsenni azt az érzést, amikor még hadrafogható állapotban voltam. De ez az én privát dolgom. Nem erről akarok ömlengeni.

Megnyugtat a nyári felvételek zöld színe, a télieknek fehére. Nemcsak megnyugtat, de sajnos gondolatokat is ébreszt. Nálunk a pár centis hó grimbuszt okoz, ott akár félméteres havat is röhögve letolják. Na most ugrok egy nagyot, a gondolkodó embernek ez nem jelent akadályt. Tudom a választ: ott van pénz meg „tyehnyika”, nálunk meg se ez, se az. Nem az utóbbi, az elmúlt két évben de nem is az elmúlt „nyoc” év, hanem az elmúlt 60 lett alaposan elbaltázva. Azt a jó rohadt k…a életbe, hát még olyan ártatlan témában mint amilyen a hóesés, visszacsempészte magát a politika? De még jó, hogy nem a meghehülésítő napi politika. Szerencsére az időjárásban nincs, csak következményeinek kezelésében

Az nem járható út a jobb jövő elérésében, hogy mindig visszatekintünk, arra pocsékoljuk energiáinkat, hogy a múlt bűnöseit keressük. Ami már egyszer bizonyítottan rossz út volt, azt nem szabad, sőt bűn újból rálépni és most a zsidózásokkal azonosulók, meg más egyéb, horthysta nézeteket valók ezt teszik. Buta embert meg lehet győzni? Nem. Úgyhogy eleve veszett fejsze nyele.

Jaj, Magyarországnak! Jaj nekem.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Arról a zsidózó pártról és képviselőiről egy volt kollégám mondása jut eszembe.
    "Nem csak ez a hülye, de az is aki foglalkoztatja."
    Hát igen. Mi választók juttattuk oda, fizetjük őket azóta is. Mi, a foglalkoztatók!
    Nemsokára lehet korrigálni.

    VálaszTörlés
  3. Igen a címed nagyon találó valóban manapság mindenben politika van,egyetértek veled!

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10