2010. aug. 6.

VIVA ESPAÑA!


A cím alapján még az hihető, hogy a focival foglalkozik bejegyzésem. Bár a spanyolok VB elsőbbsége is megérne egy cikket, de nem. Nem akarom az esetleg a németeknek drukkolóknak a szívét fájdítani még ezzel is. Nem akárhonnan, Spanyolországból kaptam visszajelzést egyik blogommal kapcsolatban. Tudom nem nagy was ist das manapság az internet révén, a lekicsinyített világunkból bárhonnan üzenetet kapni, de Malac személyesen mondott köszönetet, amiért apjáról a blogomban megemlékeztem.

Füleiek tudják kiről van szó, a „vidékieknek” annyit, hogy a kisebbik gyerek, Spanyolországban, Katalóniában él. Nagyon meglepődtem, amikor ajándékaival meglátogatott hazajövetele alkalmával. Itt faluhelyen még a személyes kapcsolatnak fontos szerepe van, de a virtuális kapcsolattartás is már ugyanolyan súllyal bír. Mert ha az internet nincs, én se tudtam volna másoknak közvetíteni gondolataimat, és biztos nem jön létre ez a találkozás. Bár ennek a májam látja a kárát. Most az öröm miatti dagadástól, később meg a Tőle kapott ajándékok sorában a bikavadító konyak miatt. (Címkéjén vad katalán bika látható. Igaz, hírek szerint állatvédők tiltakozása miatt betiltották a bikaviadalokat ebben az országrészben. Nagyon helyes.)

Életem maradék részében szeretnék minél több hasonló visszajelzést kapni tevékenységemnek kapcsán. Ha csak szóban, az is maximálisan elég nekem.(De ha konyakkal, úgy is jó, mert rám kimondottan jó hatással van a tömény szesz fogyasztása. Ez a doki véleménye is. Csak a májam ne növekedne tőle.) De ha nem lesz semmi visszajelzés, az sem baj, mert hisz a pillangó effektus úgy is  intézkedni fog.

2 megjegyzés:

  1. Csínján azzal a konyakkal! Csak mértékkel. Nem túl nagy mértékkel! Amúgy kedves egészségedre és további sikereket (konyakozást) kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Érdekes blog, és a képek is jók. Lujzával mi is sokat elmélkedünk blogunkban.

    Cecília

    VálaszTörlés

A havi legtöbbet látogatottak, de nem biztos, hogy a legjobbak is. Top 10